Pasi Ruotanen, teamin keskimmäinen, niin iältään, kuin kokemukseltaan, starttasi rallin pariin vuonna 1994 ajokkinaan juuri omaksi ostettu Lada 1300. Seuraavana vuonna 1300 vaihtuikin astetta kovempaan Lada VFTS:n, jolla kilpailukilometrejä ajeltiin aina vuoteen 2000 asti. Mutta kun matkan varrella sai istua Valtosen Pasin Starletin kyydissä, ja varsinkin kun sai ajaa pari sprinttiä kyseisellä autolla, oli päätös aika selvä. Niin hyvä opettaja kun Lada oli ollutkin, se vaihdettiin tilaisuuden tullen Toyota Starlettiin. Yhteistä taivalta kesti vuoteen 2008. Muutamana vuonna osallistuttiin F-cuppiinkin. Vuonna 2011, liki kolmen vuoden ajotauon, ja kalustonmuutoksen myötä, jäsen R palasi rallipoluille trophy-luokan Suzukilla. “Hieman alitehoinen , mutta kaksi kisaa ja kaksi pyttyä, niin tyytyväinen pitää olla“, tuumasi Pasi ajotauolta palattuaan. Toki ralliin otettiin tuntumaa jo 2010 kartturin roolissa ja saatiin verestellä vanhoja muistoja myös Starletilla yhden Sprintin verran. Pasi kuuluu myös seuransa TerUA:n aktiivisempiin toimihenkilöihin, joten jos ei ajeta, niin järjestetään.